Divulgação encerrada

A oportunidade Ticket Manager (v1566963) não está mais disponível no VAGAS.com.br.

Mais vagas da empresa Tata Consultancy Services

Lnv51510951394815123

Tata Consultancy Services is an IT services, consulting and business solutions organization that delivers real results to global business, ensuring a level of certainty no other firm can match. TCS offers a consulting-led, integrated portfolio of IT, BPS,infrastructure, engineering and assurance services. This is delivered through its unique Global Network Delivery Model™, recognized as the benchmark of excellence in software development. A part of the Tata group, India’s largest industrial conglomerate, TCS has over 387,000 of the world’s best-trained consultants in 45 countries. The company generated consolidated revenues of US $18.2 billion for year ended March 31, 2017 and is listed on the BSE Limited and National Stock Exchange of India Limited. For more information, visit us at www.tcs.com.

Ticket Manager (v1566963)

  • Código da vaga: v1566963
  • Nível hierárquico: Pleno
  • Local: Londrina / PR / BR
  • Quantidade de vagas: 1
  • Data de expiração: 04 de Novembro de 2017
- Gerenciamento de serviços de TI, fila de tickets (chamados) da equipe de sustentação, follow-up de tickets e melhorias.
- Responsável por preparação de relatórios diários de métricas e KPI´s de desempenho, performance do time de atendimento e relatórios mensais da entrega do serviço.
- Gestão de tickets em todos os níveis (1 a 3) com o time de operação e gestão de tickets de vendors.

Imprescindível: Conhecimento/Certificação ITIL Foundation.
Ter sólida experiência em Ticket / Vendor Management.
Inglês avançado.

Local de Trabalho: Londrina/PR.
Contratação CLT mais VR, VT, AM, AO, SV, auxílio creche.
Conheça VAGAS Mapa de Carreiras