Descrição: Suporte a área comercial;Controle de planilhas - Excel;Cadastro em sistemas;Atender a demandas de cada cliente com velocidade, qualidade e de maneira definitiva, evitando retrabalhos;Envio de relatórios para clientes;Prestar suporte aos clientes via telefone, e-mail e WhatsApp.Idiomas:Inglês - Nível AvançadoOutros requisitos: Experiência em análise e suporte técnico;Capacidade de se ...
Descrição: Outros requisitos: Temos um desafio para quem:A energia empreendedora vibra: eles se movem por curiosidade, nunca desistem e se concentram em superar seus próprios limites.Eles dão o máximo porque gostam de trabalhar com comprometimento e dedicação.Eles vivem as mudanças como oportunidades e aprendem com seus erros.Excelência e execução são fundamentais na maneira como você faz as c...
#LI-DNIOutros requisitos: O QUE ESPERAMOS DE VOCÊ: ○ Customer Success - nível básico (noção)○ Customer Experience - nível básico (noção)○ Pacote Office ou GSuite - nível básico (noção)
Descrição: Some of the position's tasks include:• Handle Customer phone calls • Process change of destination• Verify transport exceptions and bill additional costs / fees to customer request, trigger full container releases in FIS • On customer request, handle special equipment on potential claim requests • Han...
representing the company• In conjunction with management, develops budget within designated territory• Address Customer problems to Customer Service and proposes solutions• Develops and maintains excellent work relationships that enhance customer servicesRequirements and Qualifications: • Strong experience in sales in the logistics interperson...
systems.Preparation of technical proposals.Technical support for internal teams and external clients, including customer organization for application engineering.Requirements:• Bachelor’s degree in engineering.• Previous experience in the position.• Solid experience in project management and technical presentation to clients.• Technical
A Necxt, empresa do Grupo Stefanini, é especializada em Customer Experience e Atendimento ao Cliente.
A Necxt, empresa do Grupo Stefanini, é especializada em Customer Experience e Atendimento ao Cliente.
From the moment the customer sends a booking request, you take responsibility for the acceptance and You will be agile, constantly switching between customer service, managing orders, liaising with operations As the main point of contact for your customers, you will provide excellent customer service and have and priorities.• ability to find creative solut...
completo em Administração; Engenharia; Marketing e/ou áreas correlatas;Experiência comprovada em CRM, Customer Experience e ferramenta de automação demarketing (Hubspot, RD Station entre outras);Power Point Intermediário
ferramentas similares;• Conhecimentos em Linkedin Ads, Pinterest Ads e Twitter Ads;• Conhecimentos em Customer Experience;• Conhecimentos em inbound Marketing;• Pós-Graduação em Marketing e/ou correlatas.
solution implementation from power engineering & business point of view.Ensures that solution fits customer requirementsRequirements:Bachelor of Engineer (Electrical, Eletronic, Automation, System, Computers,etc...)Experience
identify areas for improvement and growth- Collaborate with other departments to ensure a seamless customer :- Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or related field- Minimum of 5 years of experience
.• Diferenciais para a função: Experiência em transformação digital e Customer Experience.