Pular para o conteúdo
  • Customer Service Coordinator

    Confidencial
    Supervisão/Coordenação

    Descrição: Customer service coordinators lead the team of CS regionally, help to the Customer Service Manager with the strategy for a better customer experience and monitor with the team the customers complaints, orders, samples and special requirements. This role is an important contact for internal stakeholders, acting as the liaison to ensure strong communication amongst all relevant parties...

    São Paulo / SP 24/05/2024
  • Customer Service Analyst

    Confidencial
    Pleno

    Descrição: The Customer Service Representative ensures that customers are provided with the best service level and support, understanding their needs through their interactions with our company with focus on keeping a proactive communication and acting as problem solver.Additionally, they will follow up on orders, forecast, deliveries, billing, samples, complaints and special requirements. Work...

    São Paulo / SP 24/05/2024
  • Publicidade
  • Descrição: Buscamos profissionais que sejam protagonistas de suas carreiras, que gostem de se sentir desafiados intelectualmente, sejam comprometidos com a qualidade, tenham iniciativa e vontade de transformar a si mesmos para ser fonte de inspiração positiva das transformações ao seu redor, atuando em equipe de forma colaborativa e integrada.Estimulamos sempre a candidatura de pessoas que faze...

    São Paulo / SP 24/05/2024
  • Descrição: Objetivo da Posição:Atuar como suporte a área, desenvolvendo análises de empresas listadas em bolsas a serem utilizadas como base para a tomada de decisão da área de gestão.Perfil da Posição:Principais responsabilidades:Realizar análise fundamentalista de empresas listadas em bolsa (Valuation);Desenvolver modelos com projeções de resultados, balanço e fluxo de caixa;Desenvolver ferra...

    Rio de Janeiro / RJ 28/02/2024