Descrição: The Customer Service Representative ensures that customers are provided with the best service level and support, understanding their needs through their interactions with our company with focus on keeping a proactive communication and acting as problem solver.Additionally, they will follow up on orders, forecast, deliveries, billing, samples, complaints and special requirements. Work...
Descrição: Customer service coordinators lead the team of CS regionally, help to the Customer Service Manager with the strategy for a better customer experience and monitor with the team the customers complaints, orders, samples and special requirements. This role is an important contact for internal stakeholders, acting as the liaison to ensure strong communication amongst all relevant parties...
Descrição: Sumário das atividades: Participar das atividades analíticas do planejamento das demandas de vendas; participar da elaboração dos planos de vendas e planos de produção para cada unidade; realizar o acompanhamento do estoque de produtos acabados, semiacabados e matérias-primas; realizar as atividades de manutenção dos relatórios de vendas e faturamento; participar de estudos da capac...
Descrição: Descrição da posição (atividades):• Inserir, alterar e acompanhar pedidos de acordo com as solicitações dos clientes;• Liberar pedidos programados a fim de assegurar o cumprimento dos prazos de entrega dos pedidos de compra dos clientes;• Auxiliar e dar apoio para as vendedoras nas demandas administrativas;• Envio de documentações técnicas para os clientes;• Atualização e preenchimen...